مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:102021-01-20اجتماعي

تکذیب سقوط پل هوایی در مشهد/ ترمز ایمنی پل هوایی فعال شد


مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ظهر امروز بعد از پایان نماز جماعت ظهر و عصر در حرم مطهر رضوی، تعداد زیادی از شهروندان سوار پله های برقی پل هوایی میدان بیت المقدس شدند که این موضوع باعث فعال شدن ترمز ایمنی پله برقی و مجروح شدن تعدادی از افراد شد.

- مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در گفت‎ وگو با خبرنگار فارس در مشهد ضمن تکذیب سقوط پله برقی اظهار کرد: ظهر امروز بعد از پایان نماز جماعت ظهر و عصر در حرم مطهر رضوی، تعداد زیادی از شهروندان سوار پله های برقی پل هوایی میدان بیت المقدس شدند که این موضوع باعث فعال شدن ترمز ایمنی  پله برقی شد.

امین زحمتکش اضافه کرد: فعال شدن خودکارترمز ایمنی پله برقی که به خاطر حجم بالای مسافر بوده، باعث افتادن افراد روی هم و جراحت سطحی چهار نفر شده است.

طبق گفته وی سه نفر در این حادثه دچار آسیب دیدگی خیلی جزیی شده اند؛ زمانی که عوامل اورژانس به صحنه میرسند سه نفر به صورت سرپایی بررسی و مداوا و یک نفر که از ناحیه کتف دچار مشکل شده بود  توسط اورژانس به بیمارستان منتقل میشوند.

  دکتر حمیدرضا رحیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اما آمار افراد منتقل شده به بیمارستان را پنج نفر اعلام کرد و گفت: سه نفر از افراد به صورت سرپایی در بیمارستان مداوا و مرخص شده اند و 2 نفر به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب سقوط پل هوایی در مشهد/ ترمز ایمنی پل هوایی فعال شد

تکذیب سقوط پل هوایی در مشهد/ ترمز ایمنی پل هوایی فعال شد