مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:552021-01-20سياسي

آغاز رزمایش توزیع اقلام معیشتی سیل اخیر دشتستان، گناوه و دیلم از فردا


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از آغاز رزمایش توزیع اقلام معیشتی سیل اخیر دشتستان، گناوه و دیلم از فردا خبر داد.

- آیت الله صفایی بوشهری در نشست با مسئولان کارگروه های قرارگاه جهادی و مواسات استان بوشهر اظهار کرد: خدمت به محرومان و مستضعفان یکی از سیاست های اساسی و راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به ویژه در مواقعی که آسیب ها و حوادث ناگوار طبیعی مثل سیل و زلزله رخ می دهد.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی در سطح ملی نماد خدمت رسانی انقلابی به مردم نیازمند به ویژه در مواقع بحرانی هستند، افزود: در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه، مسئولان یک سری وظایف مشخص دارند اما گروه های جهادی که الحمدلله به فرمان مقام معظم رهبری در سطح ایران گسترده شده و خدمات بسیار شایانی در این عرصه از خودشان به منصه ظهور رساندند که مایه رضایتمندی مردم و کمک بسیار زیادی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مستضعفان بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گروه های جهادی را تجلی گاه هماهنگی علم و عمل حوزه و دانشگاه عنوان کرد و افزود: در استان بوشهر 1100 گروه جهادی وجود دارد، که در بحران ها به ویژه در سیل اخیر در منطقه دشتستان، دیلم و گناوه و مسئله بیماری کرونا، تلاش های وافری داشتند که آن گروه های جهادی از شخصیت های دانشگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش توزیع اقلام معیشتی سیل اخیر دشتستان، گناوه و دیلم از فردا

آغاز رزمایش توزیع اقلام معیشتی سیل اخیر دشتستان، گناوه و دیلم از فردا