مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:202021-01-20اقتصادي

مهمترین مشکل تولیدکنندگان صنایع دستی استان بوشهر فروش محصول است


مهمترین مشکل تولیدکنندگان صنایع دستی استان بوشهر فروش محصول است که باید زمینه حضور در بازارهای داخلی و خارجی برای آنها فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در جریان بازدید از نمایشگاه صنایع دستی در عالی شهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت های بالایی در حوزه صنایع دستی دارد که باید حمایت لازم در این خصوص انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شهر آب پخش یکی از نقاط مهم و تأثیرگذار در حوزه صنایع مرتبط با نخل و خرما است افزود: آب پخش با استفاده از ظرفیت های موجود به عنوان شهر ملی حصیر بافی و کپوبافی ایران تبدیل شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به کیفیت بالای محصولات تولیدی توسط صنعت گران استان بوشهر خاطرنشان کرد: بانوان کارآفرین با کمترین امکانات اقدام به تولید با کیفیت ترین صنایع دستی می کنند که بیانگر ظرفیت و شایستگی بانوان هم استانی است.

وی یکی از مهمترین مشکلات تولیدکنندگان صنایع دستی استان بوشهر را در بخش فروش دانست و بیان کرد: به منظور حمایت از صنایع دستی باید در این حوزه تمرکز بیشتر برای بازاریابی داخلی و خارجی صورت گیرد.

گراوند خواستار استفاده فعالان حوزه صنایع دستی از ظرفیت فضای مجازی برای فروش محصول‎ خود شد و اضافه کرد: صنایع دستی نقش مهمی در اشتغال زایی برای بانوان داشته است و باید بیشتر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین مشکل تولیدکنندگان صنایع دستی استان بوشهر فروش محصول است

مهمترین مشکل تولیدکنندگان صنایع دستی استان بوشهر فروش محصول است