مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-20حوادث

4164 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در قزوین دستگیر شدند


فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: در استان قزوین چهار هزار و 164 نفر به عنوان قاچاقچی، تهیه کننده و توزیع کننده مواد مخدر فعالیت داشتند که طی سال جاری دستگیر شدند.

- ایسنا/قزوین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: در استان قزوین چهار هزار و 164 نفر به عنوان قاچاقچی، تهیه کننده و توزیع کننده مواد مخدر فعالیت داشتند که طی سال جاری دستگیر شدند.

سردار علی ابراهیمی در حاشیه امحای بیش از یک تن مواد مخدر، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اولویت های اصلی ما در بحث مبارزه مواد مخدر، برخورد با سوداگران مرگ و کسانی است که در تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارند.

وی افزود: همکاران ما در پلیس مواد مخدر در استان قزوین در طول سال با ضربه زدن بر پیکره قاچاقچیانی هستند که بعضاً در مأموریت ها عمدتاً از سلاح های گرم استفاده می کنند، موفق شدند که چهار تن و 953 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی کشف کردند که امروز یک تن از آن مواد امحا شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در این راستا چهار هزار و 164 نفر به عنوان قاچاقچیان، تهیه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر فعالیت داشتند، دستگیر شدند، در این رابطه بیش از 96 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت کشف و ضمیمه پرونده و تحویل مقامات قضایی شده است، همچنین درزمینهٔ پاک سازی مناطق آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4164 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در قزوین دستگیر شدند

4164 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در قزوین دستگیر شدند