مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-20دانش

انکوباتوری که از استارت آپ های نانوزیست فناوری حمایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، انکوباتور علوم زیستی دانشگاه کالیفرنیا در راستای برنامه های این دانشگاه برای افزایش تحقیقات در حوزه بیماری کرونا، - کارامدیکا و موریتا ژنومیکس دو استارت آپی هستند که به تازگی در انکوباتور علوم زیستی دانشگاه کالیفرنیا پذیرفته شده اند و تحت حمایت قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، انکوباتور علوم زیستی دانشگاه کالیفرنیا در راستای برنامه های این دانشگاه برای افزایش تحقیقات در حوزه بیماری کرونا، به تازگی دو شرکت جدید را پذیرفته است.

کارامدیکا (Karamedica) که یک شرکت منشعب شده از دانشگاه لومالیندا است و شرکت موریتا ژنومیکس (Murrieta Genomics) دو عضو تازه این انکوباتور هستند.

انکوباتور علوم زیستی دانشگاه کالیفرنیا در ساختمان تحقیقات چند رشته ای این دانشگاه مستقر است.

دفتر همکاری های فناوری دانشگاه کالیفرنیا، انکوباتور علوم زیستی را مدیریت می کند.

این تیم، 15 شرکت علاقه مند را جذب کرده است که از این تعداد دو شرکت کاملا به مرحله تجاری سازی و خروج از انکوباتور رسیده و آماده پیشرفت تحقیقات و اثبات مفهوم خود در این مرکز تحقیقاتی پیشرفته هستند.

کارامدیکا در حال توسعه فناوری رهایش دارویی مبتنی بر نانوذرات کیتوزان است تا از این ساختار برای انتقال DNA مصنوعی از بینی به مغز استفاده کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انکوباتوری که از استارت آپ های نانوزیست فناوری حمایت می کند

انکوباتوری که از استارت آپ های نانوزیست فناوری حمایت می کند