مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:002021-01-20فرهنگي

انتشار نسخه نفیس «تخت جمشید» اریش اشمیت


مسئول معاونت فرهنگی انتشارات علمی و فرهنگی با ارائه توضیحاتی در خصوص برخی آثار نفیس منتشرشده توسط این نشر، از این که کتاب «تخت جمشید» اریش اشمیت در اوایل بهار سال 1400 به چاپ نفیس خواهد رسید خبر داد.

- مسئول معاونت فرهنگی انتشارات علمی و فرهنگی با ارائه توضیحاتی در خصوص برخی آثار نفیس منتشرشده توسط این نشر، از این که کتاب  تخت جمشید اریش اشمیت در اوایل بهار سال 1400 به چاپ نفیس خواهد رسید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، بهرام پروین گنابادی درباره اقدامات، برنامه ها و آن چه در واحد فرهنگی این انتشارات می گذرد، گفت: فعالیت های معاونت فرهنگی انتشارات علمی و فرهنگی خود به چند واحد زیرمجموعه تقسیم بندی می شود.

واحد تولید، واحد طراحی، واحد پروژه های ویژه، واحد فنی و واحد کودک و نوجوانان از گونه این واحدهای زیرمجموعه هستند.

او با اشاره به وظایف واحد فنی این انتشارات با ارائه آمارهایی از بهبود عملکرد آن گفت و اظهار کرد: از گونه مهم ترین اقدامات انجام شده در بهبود فرآیندهای مرتبط با واحد فنی می توانم اشاره کنم به ایجاد مکانیزم برنامه ریزی و کنترل در این واحد از طریق تهیه برنامه های زمان بندی، اولویت بندی عناوین و آثار تعهدشده، برگزاری جلسات هفتگی مستمر برای کنترل و بررسی پیشرفت فرآیندها، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار نسخه نفیس «تخت جمشید» اریش اشمیت

انتشار نسخه نفیس «تخت جمشید» اریش اشمیت