مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-20اجتماعي

ایران جزو 10 کشور پرمصرف گاز در جهان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیّد آرش حسینی میلانی رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در میزگرد تخصصی بررسی وضعیت آلودگی هوای تهران اظهارداشت: - عضو شورای شهر تهران گفت: ایران جزو 10 کشور پرمصرف گاز و 20 کشور پرمصرف برق در جهان است و در فهرست کشور های آلاینده و تولیدکننده گاز های گلخانه ای قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سیّد آرش حسینی میلانی رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در میزگرد تخصصی بررسی وضعیت آلودگی هوای تهران اظهارداشت: 17 تا 20 دستگاه متولی آلودگی هوا هستند، ولی یک متولی و مسئول برای نظارت و رصد اقدامات وجود ندارد.

وی گفت: ایران جزو 10 کشور پرمصرف گاز و 20 کشور پرمصرف برق در جهان است و در فهرست کشور های آلاینده و تولیدکننده گاز های گلخانه ای قرار دارد.

حسینی میلانی با تأکید بر اینکه ظرفیت تهویه طبیعی تهران به عنوان دارایی با ارزش و حائز اهمیت محیط زیستی، مغفول مانده است و تأثیرگذاری جریان هوا و کوه ها و روددره های این کلان شهر بر شرایط آب و هوایی و آلودگی هوای آن می بایست مورد توجه قرار گیرد، افزود: توچال با حدود 3500 هکتار فضای سبز، تهویه طبیعی و ریه تنفسی پایتخت محسوب می شود و هر نوع تخریبی در آن، اثرات منفی و مخربی بر آینده شهر و شهروندان آن برجای خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزو 10 کشور پرمصرف گاز در جهان است

ایران جزو 10 کشور پرمصرف گاز در جهان است