مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-20حوادث

استخراج ارز دیجیتال در معدن شن در اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 114 دستگاه ماینر که به صورت غیر مجاز در یک معدن شن راه اندازی و ارز دیجیتال استخراج می کردند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه همگین شهرستان دهاقان از طریق گزارش های مردمی مطلع شدند مقدار زیادی دستگاه ماینر در یک معدن شن در حال استخراج ارز دیجیتال به صورت غیرقانونی است و بر این اساس که وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم یک گروه از مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند 114 دستگاه ماینر در حال استخراج ارز دیجیتال به صورت غیرقانونی و غیر مجاز هستند که محل پلمب و دستگاه ها جمع آوری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش ماینرهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ هاشمی فر از تحویل متهم این پرونده به مراجع قضایی خبر داد و خاطر نشان کرد: طبق نظر کارشناسان فنی برای تولید هر بیت کویین حدود 100 دستگاه در یک ماه باید روشن باشد که 72 هزار کیلو وات ساعت برق معادل مصرف 24 واحد مسکونی در یک سال را مصرف می کنند که امید است شهروندان عزیز هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخراج ارز دیجیتال در معدن شن در اصفهان

استخراج ارز دیجیتال در معدن شن در اصفهان