مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:502021-01-20سياسي

شهید سلیمانی برای نیروهای مسلح اسوه است


رییس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تاکید کرد که سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، الگو و اسوه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

- ایسنا/فارس رییس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تاکید کرد که سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، الگو و اسوه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام مهدی مهدوی طلب در جلسه اخلاق و بصیرت انتظامی استان فارس، گفت: استان فارس از نظر فرهنگی، معنوی و تاریخی در کشور بسیار خاص است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز شهر شیراز را به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، مهدوی طلب با اشاره به اینکه خوشبختانه امروزه کارکنان ناجا به عنوان سربازان ولایت در این مسیر گام برمی دارند، عنوان مجاهدان فی سبیل الله نسبت داده شده از سوی مقام معظم رهبری به مجموعه نیروی انتظامی را از افتخارات بزرگ ناجا برشمرد و افزود: باید به سمت پلیس در تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی که مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، حرکت کنیم.

رییس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همچنین، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را اُسوه و الگویی مناسب برای نیروهای مسلح برشمرد و گفت: سردار سلیمانی فراتر از فرد، حزب و گروه و به تعبیر مقام معظم رهبری (م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی برای نیروهای مسلح اسوه است

شهید سلیمانی برای نیروهای مسلح اسوه است