مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-20سياسي

آغاز فعالیت ستاد انتخابات شهرستان همدان


فرماندار همدان با اعلام آغاز فعالیت ستاد انتخابات شهرستان همدان، گفت: مجریان انتخابات نباید حرفی بزنند که شائبه طرفداری از کاندیدای خاصی را به دنبال داشته باشد.

- محمدعلی محمدی چهارشنبه یکم بهمن ماه در نخستین جلسه ستاد انتخابات شهرستان همدان، با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است اجرای مُرّ قانون است، افزود: با وجود همکاران با تجربه در فرمانداری همدان هیچ دغدغه ای برای انتخابات نداریم و توانمندی خود را در انتخابات های متعدد به اثبات رسانده اید.

وی با بیان اینکه به طور میانگین هر ساله مسئولیت برگزاری یک دوره انتخابات را بر عهده داریم، اظهار کرد: ما یک وظیفه داریم که برگزاری انتخابات است اما یک رسالت هم داریم که از وظیفه ما مهمتر و سنگین تر است و علت آن هم این است که رأی مردم را امانت می دانیم.

محمدی خاطرنشان کرد: اینکه چه کسی برای انتخابات شوراهای اسلامی یا ریاست جمهوری انتخاب می شود به ما هیچ ربطی ندارد و آنچه برای ما مهم است اجرای مر قانون است.

در واقع در برگزاری انتخابات اجرای قانون برای ما اولویت است که نه ذره ای از آن عدول و نه ذره ای از اجرای قانون عقب نشینی می کنیم.

وی یادآور شد: اعتقاد داریم رأی مردم حق الناس است و مکانیسم انتخابات هم به نحوی است که قابل اعمال سلیقه فردی نیست به ویژه در همدان مجریان و ناظران انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت ستاد انتخابات شهرستان همدان

آغاز فعالیت ستاد انتخابات شهرستان همدان