مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-20اقتصادي

جمع آوری متکدیان تبریز توسط خیریه 50 ساله


رییس موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با اشاره به حمایت این موسسه خیریه از متدکیان تبریزی که نیازمند واقعی هستند، گفت: امسال 1730 متکدی در سطح شهر تبریز جمع آوری شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با اشاره به حمایت این موسسه خیریه از متدکیان تبریزی که نیازمند واقعی هستند، گفت: امسال 1730 متکدی در سطح شهر تبریز جمع آوری شده است.

محمدصادق نائبی روز چهارشنبه، در نشست خبری در خصوص دلیل بدون گدا بودن شهر تبریز، اظهار کرد: در این موسسه به متکدیان واقعی که از سطح شهر تبریز جمع آوری می شوند، کمک می شود؛ در این راستا پس از معرفی به موسسه ابتدا از این اشخاص تعهد گرفته می شود، سپس اگر دارای خانواده باشند به خانوده خود تحویل می دهیم، اگر نداشته باشند هم در این موسسه پذیرش می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این اشخاص، اگر جوان بوده و امکان اشتغال داشته باشند، به بخش خدمات کاریابی معرفی می شوند، اگر از سایر شهرستان ها آمده باشند نیز با تقبل هزینه به شهر خود می فرستیم؛ این متدکیان اگر سالمند و بدون خانواده نیز باشند، جهت نگه داری به بهزیستی معرفی می شوند.

وی با تاکید بر کمک به تمامی متکدیان واقعی توسط این موسسه خیریه در تبریز، گفت: متکدیانجمع آوری شده اگر از اتباع غیرایرانی نیز باشند به دستگاه مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری متکدیان تبریز توسط خیریه 50 ساله

جمع آوری متکدیان تبریز توسط خیریه 50 ساله