مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-20سياسي

ستاد انتخابات همدان با 13 کمیته کار خود را آغاز کرد


فرماندار همدان از آغاز ستاد انتخابات همدان با 13 کمیته خبر داد و گفت: اجرای مر قانون برای ما اهمیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد انتخابات شهرستان همدان اظهار کرد: با وجود همکاران با تجربه در فرمانداری همدان هیچ دغدغه ای برای انتخابات نداریم و توانمندی خود را در انتخابات متعدد به اثبات رسانده اند.

وی با بیان اینکه به طور میانگین هرساله مسئولیت برگزاری یک دوره انتخابات را بر عهده داریم افزود: ما یک وظیفه داریم که برگزاری انتخابات است اما یک رسالت هم داریم که از وظیفه ما مهمتر و سنگین تر است و دلیل آن هم این است که رای مردم را امانت می دانیم.

فرماندار همدان تصریح کرد: اینکه چه کسی برای انتخابات شوراهای اسلامی یا ریاست جمهوری انتخاب می شود به ما ربطی ندارد و آنچه برای ما مهم است اجرای مر قانون است.

وی افزود: در برگزاری انتخابات اجرای قانون برای ما اولویت است که نه ذره ای از آن عدول می کنیم و نه ذره ای از اجرای قانون عقب نشینی می کنیم.

محمدی با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم رای مردم حق الناس است تاکید کرد: مکانیسم انتخابات هم به نحوی است که قابل اعمال سلیقه فردی نیست به ویژه اینکه در همدان مجریان و ناظران انتخابات در دوره های متعدد انتخابات نیز از این بابت رو سفید بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد انتخابات همدان با 13 کمیته کار خود را آغاز کرد

ستاد انتخابات همدان با 13 کمیته کار خود را آغاز کرد