مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-20دانش

کسب رتبه سوم پژوهش و فناوری کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کسب رتبه سوم پژوهش و فناوری در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور، توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد.

- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد کسب رتبه سوم پژوهش و فناوری کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کسب رتبه سوم پژوهش و فناوری در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور، توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد.

محمد سمیعی در گفت وگو با ایسنا در خصوص جزییات کسب این رتبه، اظهار کرد: همه ساله ارزشیابی در خصوص عملکردها و فعالیت های پژوهشی فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال پیش از آن انجام می گیرد، که امسال نیز بر اساس گزارشی که اخیرا ارائه شده، عملکرد سال 98 دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور اعلام شده است.

وی افزود: در نتایج ارزشیابی فعالیت های پژوهش و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور که امسال نیز برای اولین بار، دو حیطه تحقیقات و فناوری در کنار هم گزارش شده اند، دانشگاه علوم پزشکی تبریز بعد از دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی حائز رتبه سوم شده است.

دانشگاه علوم پزشکی تبریز سال گذشته نیز توانسته بود، رتبه چهارم را در حیطه پژوهش از آن خود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه سوم پژوهش و فناوری کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز

کسب رتبه سوم پژوهش و فناوری کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز