مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-20اقتصادي

تأمین بخشی از میوه عید از داخل همدان


معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه برای تهیه میوه شب عید تمهیدات لازم اندیشیده شده است گفت: با توجه به اینکه همدان تولیدکننده سیب به شمار می رود، - آقایار فراشی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه برای تهیه میوه شب عید تمهیدات لازم اندیشیده شده است اظهار کرد: در حال حاضر در مرحله برنامه ریزی برای خرید میوه شب عید هستیم اگرچه تمایل کمیته راهبری همکاری با بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از تصمیمات این کمیته استفاده از امکانات داخل استان است افزود: با توجه به اینکه همدان تولیدکننده سیب به شمار می رود، میوه مورد نیاز شب سال نو را تا حد امکان از داخل استان تهیه می کنیم .

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در ادامه به قیمت متناسب مرغ اشاره کرد و گفت: سیاست تنظیم بازار کشور تامین  مرغ از داخل و جلوگیری از واردات است .

وی با تاکید بر اینکه جلوگیری از واردات مرغ به نفع تولیدکننده خواهد بود تصریح کرد: طبق تصمیمات اخیر تولید و توزیع مرغ، تخم مرغ و گوشت بر عهده جهاد کشاورزی است.

فراشی با بیان اینکه حوزه تنظیم بازار این اقلام تنها بحث نظارت بر عهده سازمان صمت است و تمام و کمال وظایف بر عهده جهاد کشاورزی خواهد بود گفت: تنظیم بازار شهرستان همدان به صورت مستق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین بخشی از میوه عید از داخل همدان

تأمین بخشی از میوه عید از داخل همدان