مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-20ورزشي

وزارت ورزش موافق اظهارات هتاکانه و هنجارشکنانه رسول پناه است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ماجرای مهدی رسول پناه عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و صحبت های کف خیابانی او با برخی از هواداران و اهالی رسانه در مورد حواشی این تیم در نقل و انتقالات و مشکلاتی که وی در این باشگاه با سرمربی و تعدادی از بازیکنان تیم داشت، - از ماجرای جنجالی رییس هیات مدیره پرسپولیس مدت ها می گذرد، اما وزارت ورزش نسبت به آن همچنان واکنشی نشان نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ماجرای مهدی رسول پناه عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و صحبت های کف خیابانی او با برخی از هواداران و اهالی رسانه در مورد حواشی این تیم در نقل و انتقالات و مشکلاتی که وی در این باشگاه با سرمربی و تعدادی از بازیکنان تیم داشت، زبانزد خاص و عام شده است.

از مهرماه سال جاری جنجال ایجاد شده در پس انتشار فایل صوتی و همچنین فیلم های گرفته شده از وی در این خصوص همچنان بر قوت خود باقی است.

درحالی که انتظار می رفت خیلی زودتر وزارت ورزش و جوانان به این ماجرا ورود کرده و موضوع را جمع می کرد اما در سکوت این موضوع باقی ماند؛ به حدی که در 20 روز گذشته این حواشی به اوج خود رسیده است.

سکوت وزارت ورزش و نشان ندادن واکنش از سوی آنها با وجود حواشی عجیبی که ایجاد شده تا جایی که هنوز فیلم سخنان هتاکانه و اهانت رسول پناه منتشر نشده بود، شاید قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ورزش موافق اظهارات هتاکانه و هنجارشکنانه رسول پناه است؟

وزارت ورزش موافق اظهارات هتاکانه و هنجارشکنانه رسول پناه است؟