مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-20اقتصادي

رحمانی: دولت قاطعانه با تورم برخورد کند


مردم شدیدا با تورم و گرانی افسارگسیخته مواجه هستند و زندگی آنان مختل شده و کمر مردم را شکسته است و دولت باید قاطعانه با این تورم برخورد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه اول بهمن) مجلس اظهار داشت: آه مظلومیت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی و همه آزادگان و ملت های مظلوم کاخ سفید آمریکا را به کاخ سیاه تبدیل کرد و هیمنه آنها را شکست.

وی افزود: استیضاح ترامپ مهم نیست، آیندگان، بشریت و همه آزادگان و آزادیخواهان ترامپ را استیضاح خواهند کرد؛ شهید سلیمانی در سربازی ولایت تنها دستش ماند و این یعنی پرچم ولایت نباید بر زمین بماند.

ان شاء الله همه ما سربازان ولایت و امامت و حافظان آن باشیم.

رحمانی ضمن تشکر از رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: از آقای رییسی به خاطر مواضع قاطعانه و شجاعانه در مقابل مفاسد اقتصادی تشکر می کنم و استدعا دارم هیأتی را برای موضوع خرید 17 هزار تن کشمش که خساراتی را به تعاونی روستایی، صادرکنندگان و خریداران وارد شده است، بفرستد.

  وی گفت: با توجه به اینکه قیمت سکه و ارز کمی پایین آمده است از دولت می خواهم به این روند ادامه دهد، با توجه به اینکه مردم شدیدا با تورم و گرانی افسارگسیخته مواجه هستند و زندگی مردم را مختل کرده و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی: دولت قاطعانه با تورم برخورد کند

رحمانی: دولت قاطعانه با تورم برخورد کند