مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-20اقتصادي

پرداخت تسهیلات 240 میلیون تومانی نوسازی هر دستگاه اتوبوس در فارس


مدیرکل دفتر فنی استاندرای فارس از پرداخت تسهیلات 240 میلیون تومان با نرخ سود 4 درصد و بازپرداخت 5 ساله در بحث نوسازی هر دستگاه اتوبوس شهری در فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرحسین جمشیدی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت تخصیص اعتبارات به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان فارس، گفت: تفاهم نامه بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری شیراز و مرودشت با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و صندوق کارآفرینی امید به امضا خواهد رسید.

وی افزود: به دنبال اجرایی شدن این تفاهم نامه بخشی از اتوبوس های شهری فعال در شیراز و 4 شهرستان استان بازسازی شده و وارد چرخه حمل و نقل عمومی می شوند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس تصریح کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای بازسازی هر دستگاه اتوبوس شهری را معادل 240 میلیون تومان با نرخ سود 4 درصد و بازپرداخت 5 ساله در نظر گرفته شده است.

جمشیدی سهم فارس از اجرای طرح بازسازی ناوگان اتوبوسرانی کشور را 250 دستگاه اتوبوس اعلام کرد و گفت: تسهیلات در نظر گرفته شده برای بازسازی اساسی این تعداد اتوبوس شهری رقمی معادل 60 میلیارد تومان است.

او تعداد اتوبوس های شهری فعال در چرخه حمل و نقل عمومی فارس را 900 دستگاه اعلام و اضافه کرد: با بودجه در نظر گرفته شده برای بازسازی ناوگان اتوبوسرانی استان حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات 240 میلیون تومانی نوسازی هر دستگاه اتوبوس در فارس

پرداخت تسهیلات 240 میلیون تومانی نوسازی هر دستگاه اتوبوس در فارس