مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-20اجتماعي

دشت کاشان یخ می زند


رییس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل گفت: ورود موج ناپایدار ضعیف جوی از ساعت های پایانی روز چهارشنبه اول بهمن همراه با افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش پراکنده برف و باران در بیشتر مناطق دشت کاشان پیش بینی می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل گفت: ورود موج ناپایدار ضعیف جوی از ساعت های پایانی روز چهارشنبه اول بهمن همراه با افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش پراکنده برف و باران در بیشتر مناطق دشت کاشان پیش بینی می شود.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سامانه جوی تا پایان روز دوشنبه ششم بهمن، سراسر شهرستان های کاشان و آران و بیدگل را با سرما مواجه خواهد کرد که اوج این سرما در روز جمعه خواهد بود به طوری که باید گفت این شهرستان یخ خواهد زد.

وی افزود: نیمه های شب پنجشنبه سیستم بارشی از غرب دشت کاشان وارد شده، اما پر سرعت از این منطقه عبور خواهد کرد.

در صورت بارش، مناطق کوهستانی بارش برف و مناطق دشتی نیز شاهد ریزش باران خواهند بود که پیش بینی می شود این بارش ها بسیار خفیف بوده و فراگیر نخواهد بود.

رییس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر آن است که بعد از بارش ها، در روز پنجشنبه بلافاصله وزش باد شدید داشته باشیم که می تواند باعث شکسته شدن درختان بلند، کهنسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت کاشان یخ می زند

دشت کاشان یخ می زند