مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-20اقتصادي

تشکیل 98 فقره پرونده تخلف تخم مرغ به ارزش 25میلیارد در یزد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد از تشکیل 98 فقره پرونده تخلف تخم مرغ به ارزش 25میلیارد ریال از ابتدای دی ماه تاکنون در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان صمت محمدرضا علمدار یزدی اظهار کرد: در بازرسی های انجام شده اخیر از مرغداری های تولید کننده تخم مرغ و همچنین واحدهای عرضه کننده در سطح عمده و خرده فروشی از ابتدای دی ماه تاکنون تعداد 98 پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی تعداد بازرسی های صورت گرفته در این مدت را 686 مورد عنوان کرد و افزود: 98 فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی 25 میلیارد ریال تشکیل که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: بازرسان این سازمان بصورت ویژه و در قالب تیم های تخصصی وگشت های مشترک واحدهای عمده فروشی وخرده فروشی را مورد رصد و بازرسی قرار می دهند.

علمدار یزدی هشدار داد: در صورت عدم رعایت قیمت های مصوب و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گران فروشی ، امتناع از عرضه کالا ، قاچاق و.

بر اساس قوانین نظام صنفی ، برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

وی افزود: قیمت تخم مرغ در ستاد تنظیم بازار کشور برای هرکیلو درب مرغداری 14هزار تومان و برای مصرف کننده به ازای هر کیلو 16هزار و 900تومان تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 98 فقره پرونده تخلف تخم مرغ به ارزش 25میلیارد در یزد

تشکیل 98 فقره پرونده تخلف تخم مرغ به ارزش 25میلیارد در یزد