مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-20اقتصادي

تاخیر در پرداخت بیمه بیکاری کرونا به جاماندگان


در حالی که قرار بود واریز مقرری بیمه بیکاری کرونا به جاماندگان طی هفته های اخیر صورت گیرد، به نظر می رسد این امر با تاخیر همراه شده و اعتبار لازم از سوی خزانه هنوز پرداخت نشده است.

- در حالی که قرار بود واریز مقرری بیمه بیکاری کرونا به جاماندگان طی هفته های اخیر صورت گیرد، به نظر می رسد این امر با تاخیر همراه شده و اعتبار لازم از سوی خزانه هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین آمارها، مقرری ایام بیکاری کرونا در ماههای اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99 برای یک میلیون و 82 هزار نفر با مساعدت دولت پرداخت شده و تنها 91 هزار نفر موفق به دریافت بیمه بیکاری ایام کرونا نشده اند.

پیش از این اعلام شده بود که در دو مرحله لیست این افراد به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده و قرار بود در هفته های اخیر بیمه بیکاری کرونا برای 91 هزار نفر از جاماندگان واریز شود که این اتفاق نیفتاده است.

آنطور که رییس گروه بیمه بیکاری امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفته لیست 91 هزار نفر از کسانی که به دلیل تبعات کرونا شغل خود را از دست داده و بیمه بیکاری دریافت نکرده اند به سازمان برنامه و بودجه ارسال و دستور تامین اعتبار برای پرداخت مقرری بیکاری کرونا نیز برای این عده صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در پرداخت بیمه بیکاری کرونا به جاماندگان

تاخیر در پرداخت بیمه بیکاری کرونا به جاماندگان