مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-20سياسي

رییس کلدادستان سنبل و نماد امنیت است


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دادستان به عنوان مدعی العموم سمبل و نماد امنیت است و در حفظ حقوق عامه و صیانت از اموال و انفال و منابع ملّی و جلوگیری از ترک فعل مدیران در این رابطه نقش محوری و برجسته دارد و حضور او فی النفسه منجر به احساس امنیت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه دکترعلی اکبر گروسی در مراسم تودیع و معارفه دادستان مهاباد که در دادگستری این شهرستان برگزار شد ضمن تشریح جایگاه خطیر دادستانی به عنوان یکی از ارکان مؤثر در دستگاه قضایی اظهار داشت: دادستان به عنوان مدعی العموم سمبل و نماد امنیت است و در حفظ حقوق عامه و صیانت از اموال و انفال و منابع ملّی و جلوگیری از ترک فعل مدیران در این رابطه نقش محوری و برجسته دارد و حضور او فی النفسه منجر به احساس امنیت می شود.

وی در ادامه ضمن تبیین سیاست های قوه قضاییه و یادآوری مسوولیت رؤسا و دادستان ها در عملیاتی کردن سند تحول قضایی به موضوع مقابله جدی با مظاهر فساد پرداخته و افزود: مقابله با انواع مختلف فساد امروزه مطالبه جدی مردم و و منویات ریاست معظم قوه قضاییه را خواستار شد.

خاطرنشان ی شود در این مراسم پوراکبر به عنوان دادستان جدید مهاباد معرفی و از زحمات و خدمات حیدری دادستان سابق که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تقدیر و تشکر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کلدادستان سنبل و نماد امنیت است

رییس کلدادستان سنبل و نماد امنیت است