مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-20حوادث

مردی که در یک روز دوبار متولد شد


کیک روی میز و دیواری که با سه عدد بادکنک و یک کاغذ رنگی تزیین شده است نشان از تولدی می دهد که سه فرزند برای بابای خود تدارک دیده اند، جشنی برای تولدی دوباره که با تولد شناسنامه ای پدر همزمان شده است.

- خبرگزاری فارس، معصومه درخشان- بلای خانمانسوز اعتیاد وقتی در روح و روان فرد رخنه می کند،دیگر برای او همسر و فرزند معنای واقعی خود را از دست می دهد.

مرد، زندگی را برای خود و همسرش به جهنمی تبدیل کرده و زن برای چندمین بار از دست کتک ها و توهمات شوهر معتادش روانه خانه پدری می شود.

  نئشگی و خماری مرد را به یک مرده متحرک تبدیل کرده و تحمل رفتارهای مرد برای همسر، دختر و دو پسر نوجوانش غیرقابل کنترل شده است.

اینها برش بسیار کوچکی از زندگی خلیل مرد معتادی است که 15 سال زندگی با افیون از او مردی خمار ساخته است، وی در ابتدا هفت سال تریاک مصرف کرده و حالا به مصرف شیشه معتاد شده و زندگی روی خوش خود را از او برگردانده است.

همسر او لیلا سال ها با ترس از اینکه روزی قربانی توهم مرد شیشه ای زندگی خود می شود، چندین بار به خانه پدری در تهران رفته و خیلی وقت ها از نیمه راه بازگشته است چرا که عاطفه مادری او، اجازه نداد دو پسر و یک دخترش بی مادر بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی که در یک روز دوبار متولد شد

مردی که در یک روز دوبار متولد شد