مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-20بين الملل

نظرسنجی گالوپ: از ترامپ به صورت منفی در تاریخ یاد خواهد شد


بر اساس نظرسنجی جدید موسسه گالوپ مشخص شد، اکثریت آمریکایی ها می گویند که معتقدند از ترامپ به صورت منفی در تاریخ یاد خواهد شد.

- بر اساس نظرسنجی جدید موسسه گالوپ مشخص شد، اکثریت آمریکایی ها می گویند که معتقدند از ترامپ به صورت منفی در تاریخ یاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، بر اساس این نظرسنجی که توسط موسسه گالوپ منتشر شد، 61 درصد از شرکت کنندگان گفتند که فکر می کنند از دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا به عنوان یک رییس جمهوری ضعیف یا زیر متوسط در تاریخ یاد می شود و 29 درصد نیز گفتند از وی به صورت مثبت یاد می شود و 10 درصد نیز رتبه متوسط به او دادند.

این نظرسنجی در ماه جاری میلادی و در بحبوحه چند هفته باقی مانده به پایان ریاست جمهوری ترامپ مشخص کرد که چطور اختلافات حزبی درباره مدت زمان ریاست جمهوری ترامپ یاد آوری خواهد شد.

بیش از هفت تن از 10 جمهوری خواه یا به عبارتی 72 درصد گفتند که از ترامپ به صورت مثبت یاد خواهد شد در حالیکه 95 درصد از دموکرات ها به وی نظر منفی داشتند.

63 درصد از رای دهندگان مستقل نیز گفتند که از ترامپ به دید منفی یاد خواهد شد در حالیکه 24 درصد نیز گفتند احساس می کنند از ترامپ به خوبی یاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی گالوپ: از ترامپ به صورت منفی در تاریخ یاد خواهد شد

نظرسنجی گالوپ: از ترامپ به صورت منفی در تاریخ یاد خواهد شد