مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-20اقتصادي

کاهش 7/6 درصدی آمار طلاق در استان قزوین


رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین گفت: با وجود شرایط کرونایی حاکم بر کشور خوشبختانه طی نه ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد کاهش 7/6 درصدی آمار طلاق در استان بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی، رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین با اشاره به کاهش نرخ طلاق طی 9 ماه سالجاری گفت: با وجود شرایط کرونا یی حاکم بر کشور خوشبختانه طی نه ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد کاهش 7/6 درصدی آمار طلاق در استان بوده ایم.

وی افزود: در حالی شاهد کاهش آمار طلاق بوده ایم که میزان ازدواج در استان طی مدت مذکور قریب به 2 درصد افزایش داشته است که این امر مطلوب و امیدوار کننده است.

این مقام قضایی همچنین به میزان ثبت طلاق در شهرستانهای استان اشاره کرد و بیان داشت: شهرستان آبیک با بیش از 19 درصد کاهش رتبه اول، شهرستان قزوین بابیش از 9 درصد  کاهش رتبه دوم و شهرستان تاکستان با بیش از 6 درصد کاهش رتبه سوم را به خود اختصاص داده اند.

شعبانی در ادامه به رویکرد دادگستری قزوین در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش طلاق در شهرستان قزوین اشاره کرد و افزود: حفظ ارتباط میان دادگستری و بهزیستی و ارائه خدمات مشاوره ازطریق مرکزتصمیم که توقف روند رو به رشد طرح دعاوی طلاق و جلوگیری از افزایش اختلافا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 7/6 درصدی آمار طلاق در استان قزوین

کاهش 7/6 درصدی آمار طلاق در استان قزوین