موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-20بين الملل

تشدید درگیری در دارفور سودان؛ 159 کشته و 202 زخمی


منابع سودانی از تشدید درگیری ها در دارفور واقع در غرب سودان برای چهارمین روز متوالی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته پزشکان سودان سه شنبه شب(دیشب) اعلام کرد که شمار قربانیان حوادث شهر الجنینه در ایالت دارفور غربی واقع در غرب سودان به 159 کشته و 202 زخمی رسید.

این کمیته در گزارش خود آورده است که از آغاز درگیری ها تاکنون در شهر الجنینه 159 نفر کشته و 202 نفر نیز زخمی شدند که حال برخی از آن ها وخیم گزارش شده است.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی ، کمیته پزشکان سودان در گزارش خود آورده است که برای چهارمین روز متوالی بیمارستان های سودان پذیرای قربانیان حوادث خونین شهر الجنینه و مناطق مجاور آن بودند و اجساد 29 نفر به بیمارستان منتقل شد و علاوه بر آن یکی از زخمی ها در بیمارستان جان باخت.

درگیری ها در شهر الجنینه پس از نزاع بین دو فرد آغاز شده است و در همین ارتباط عبدالله حمدوک نخست وزیر سودان روز شنبه در صفحه توییتر خود گفت که دستور داده است یک هیات عالی شامل سرویس های امنیتی برای پیگیری وضعیت به دارفور غربی اعزام شوند.

بر اساس اعلام سازمان ملل، منطقه وسیع دارفور صحنه درگیری شدیدی است که در سال 2003 آغاز شد و تاکنون حدود 300000 نفر کشته و 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید درگیری در دارفور سودان؛ 159 کشته و 202 زخمی

تشدید درگیری در دارفور سودان؛ 159 کشته و 202 زخمی