مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-20حوادث

48 پرونده اخلال در نظام اقتصادی در آذربایجان غربی تشکیل شد


رییس پلیس امنیت اقتصادی از تشکیل 48 پرونده اخلال درنظام اقتصادی در استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ بهمن رستمی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ارزش ریالی این پرونده ها بیش از سه هزار و 830 میلیارد ریال برآورد می شود، افزود: در این زمینه 54 نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و 400 فقره عملیات در بخش های مختلف اقتصادی برخورد با احتکار، قاچاق، تخلفات صنفی و… انجام شده است، اظهار کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق دو هزار و 700 نفر شناسایی و دستگیر شده که در مقایسه با پارسال 51 درصد رشد نشان می دهد.

رستمی با بیان اینکه متأسفانه با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی هر حوزه ای در دستور کار قرار می گیرد مشکل دارد، عنوان کرد: پرونده های کلان اقتصادی بالای 50 میلیارد ریال بیش از 182 درصد رشد دارد و 32 بلند قاچاق متلاشی شده و ارزش کالای قاچاق 184 درصد رشد دارد.

وی تعداد خودروهای توقیف شده در بحث قاچاق را بیش از 1300 دستگاه عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه طی 10 ماهه اخیر سال جاری بیش از 2,650 میلیارد ریال بوده که بیش از 184 درصد افزایش ریالی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 پرونده اخلال در نظام اقتصادی در آذربایجان غربی تشکیل شد

48 پرونده اخلال در نظام اقتصادی در آذربایجان غربی تشکیل شد