مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:302021-01-20بين الملل

پسر سلمان العوده: محاصره قطر تمام شده اما پدرم هنوز در زندان است


پسر مبلغ محبوس سعودی اعلام کرد، بازداشت پدرش پس از آشتی کشورهای محاصره کننده و در راس آنها عربستان با قطر که به خاطر موضع گیری درباره همین مساله از سال 2017 زندانی است، - پسر مبلغ محبوس سعودی اعلام کرد، بازداشت پدرش پس از آشتی کشورهای محاصره کننده و در راس آنها عربستان با قطر که به خاطر موضع گیری درباره همین مساله از سال 2017 زندانی است، دیگر دلیلی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله العوده، پسر سلمان العوده، مبلغ محبوس سعودی در یادداشت مشترکی با عبدالرحمن عمور، تحلیلگر در روزنامه گاردین نوشتند، دولت سعودی چه زمانی شهروندانی را که خود را در مرکز نزاع یافتند و طی بحران سه سال و نیمه (قطر) زندانی شدند، آزاد خواهد کرد؟ آن دو افزودند، گرچه آشتی زمانی که به کاهش خطرات نزاع و آسیب ختم می شود، خوشایند است اما در عین حال اذعان به حملات حقوق بشری عربستان، بحرین، امارات و مصر طی این سال های طولانی و نادیده گرفتن عرف بین الملل که در وهله اول موجب بروز نزاع با قطر شد، بسیار مهم است.

این دو نویسنده مقاله می گویند، صعود محمد بن سلمان به منصب ولیعهدی وضعیت اجتماعی و سیاسی عربستان را اسف بار کرده و به جایی رسانده که کسی از آینده این اوضاع چیزی نمی داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر سلمان العوده: محاصره قطر تمام شده اما پدرم هنوز در زندان است

پسر سلمان العوده: محاصره قطر تمام شده اما پدرم هنوز در زندان است