مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-20ورزشي

سفیر ژاپن در ایران: تصمیم نهایی برای برگزاری المپیک بر عهده IOC است


سفیر ژاپن در ایران در دیدار با صالحی امیری گفت: تصمیم نهایی برای برگزاری المپیک بر عهده IOC است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیکاوا سفیر ژاپن در ایران روز گذشته با حضور در محل کمیته ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای نشست صالحی گفت: اقتدار ژاپن در آسیا برای برگزاری  رویداد بزرگ المپیک باعث افتخار و خرسندی ماست، جامعه ایران نسبت به ژاپن ذهنیت مثبتی دارد.

رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد: در سفری که نصرالله سجادی به ژاپن داشت از ظرفیت و زیرساخت های ژاپن ابراز رضایت کرد و ما خرسندیم که بازی های المپیک 2020 به میزبانی آسیا و در ژاپن برگزار می شود.

صالحی امیری با تاکید بر اخبار ضد و نقیضی که از ژاپن در خصوص برگزاری و عدم برگزاری بازی های المپیک به گوش می رسد، عنوان کرد: لطفا این موضوع را برای ما روشن کنید.

سفیر ژاپن در ایران تاکید کرد: بر اساس تصمیم مشترک کمیته بین المللی المپیک و دولت ژاپن این رویداد حتما در موعد مقرر برگزارخواهد شد.

رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد: پیش از کرونا همه تیم های المپیکی ما درگیر تمرینات و مسابقات کسب سهمیه بودند که ناگهان خبر تعویق المپیک همه راشوکه کرد و در ادامه خبر برگزاری قطعی آن در سال 2021 دوباره آنها را به تمرینات کشاند شوک دوباره قطعا باعث خسارت سنگین ورزشکاران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ژاپن در ایران: تصمیم نهایی برای برگزاری المپیک بر عهده IOC است

سفیر ژاپن در ایران: تصمیم نهایی برای برگزاری المپیک بر عهده IOC است