مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-20اقتصادي

فروش شرکت های دانش بنیان پارک پردیس بیش از 11 هزار میلیارد تومان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از پارک فناوری پردیس، آیین افتتاحیه سومین دوره طرح تیکاف با حضور مهدی صفاری نیا رییس، اکبر قنبرپور معاون توسعه نوآوری، - رییس پارک فناوری پردیس گفت: در حال حاضر نزدیک به 400 شرکت دانش بنیان را تحت پوشش داریم که فروش آن ها بیش از 11 هزار میلیارد تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از پارک فناوری پردیس، آیین افتتاحیه سومین دوره طرح تیکاف با حضور مهدی صفاری نیا رییس، اکبر قنبرپور معاون توسعه نوآوری، احمد عسگری مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس و جمعی از مدیران شرکت های عضو پارک، برگزار شد.

این طرح با هدف کوتاه کردن مسیر تجاری سازی ایده و کاهش هزینه های آن برای افراد صاحب ایده های نوآورانه، طرح های فناورانه و علاقه مند به راه اندازی کسب و کار طراحی شده است.

آموزش پذیر بودن احتمال موفقیت کسب و کار را افزایش می دهدمهدی صفاری نیا، رییس پارک فناوری پردیس در مراسم افتتاحیه سومین دوره از این طرح بیان کرد: دو سال قبل تعداد شرکت های پارک 200 عدد بود و در حال حاضر نزدیک به 400 شرکت تحت پوشش داریم.

همچنین دو سال قبل فروش شرکت های پارک 6 هزار میلیارد تومان بود، ولی در حال حاضر بیش از 11 هزار میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش شرکت های دانش بنیان پارک پردیس بیش از 11 هزار میلیارد تومان است

فروش شرکت های دانش بنیان پارک پردیس بیش از 11 هزار میلیارد تومان است