مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-20اقتصادي

شناسایی 9 روستای هدف گردشگری/ 2150 سند روستایی در دهه فجر تحویل داده می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: تاکنون 9 روستای لرستان که قابلیت گردشگری داشته اند شناسایی و طرح آنها مصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مسعود رضایی در نشست خبری که به صورت مجازی با اصحاب رسانه برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر تعداد روستای هدف گردشگری استان که در برنامه پنج ساله سوم طرح گردشگری شناسایی شده است، توضیح داد: خوشبختانه تاکنون 9 روستایی که قابلیت داشتند شناسایی و  تهیه طرح آنها نیز مصوب شده است، در خصوص اجرای طرح هم  کارهایی صورت گرفته و در حال پیگیری برای تامین اعتبار هستیم.

وی افزود: علاوه بر این در جلسه ی که حدود یک ماه پیش با مدیرکل میراث فرهنگی برگزار کردیم  و بر اساس آن مکاتبه ی که با شعب خود در شهرستان ها داشتیم قرار شد روستاهایی که قابلیت طرح گردشگری داشته و دارای  بافت ارزشی هستند با هماهنگی فرمانداران و دیگر مسوولان شهرستان ها  شناسایی تا در کارگروه مشترک بین بنیاد مسکن و میراث در زمره طرح گردشگری و بافت ارزشی قرار بگیرند و پس از آن کار تصویب طرح  انجام شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان همچنین به عملیات دیواره سازی و  ایمن سازی ساحلی پل دختر اشاره کرد و گفت: دیواره سازی و ایمن سازی ساحلی جزو وظایف آب منطقه ی است اما بنابر ضرورت و تشخیصی که هنگام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 9 روستای هدف گردشگری/ 2150 سند روستایی در دهه فجر تحویل داده می شود

شناسایی 9 روستای هدف گردشگری/ 2150 سند روستایی در دهه فجر تحویل داده می شود