مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-20اقتصادي

شناسایی 9 روستای هدف گردشگری در لرستان


9 روستای استان که دارای بافت با ارزش و با قابلیت گردشگری در استان شناسایی شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: 9 روستای استان که دارای بافت با ارزش و با قابلیت گردشگری در استان شناسایی شده است.

مسعود رضایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص روستاهای طرح گردشگری در لرستان اظهار کرد: با مساعدت و اقدامات انجام شده بنیاد 9 روستایی که قابلیت داشتند شناسایی شدند و تهیه طرح آنها مصوب شده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی در این صورت ها شکل گرفته هرچند کامل نیست و برای جذب اعتبار پیگیری های لازم از سوی بنیاد مسکن و میراث فرهنگی لرستان ضروری است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: در نشستی که ماه گذشته با مدیرکل میراث فرهنگی لرستان داشتیم و براساس آن مکاتباتی با شعب بنیاد مسکن انجام شد مبنی بر اینکه روستاهایی که قابلیت طرح گردشگری یا بافت باارزش دارند در شهرستان ها با هماهنگی فرمانداران شناسایی و اسامی آنها به استان ارسال شود.

وی اضافه کرد: پس از شناسایی و معرفی این روستاها در یک کارگروه مشترک بین میراث فرهنگی و بنیاد مسکن وضعیت آنها بررسی و چنانچه واجد شرایط باشند در زمره روستاهای هدف گردشگری قرار گیرند و در تهران پیگیری کنیم تا آنها را تصویب و اعتباراتی را در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 9 روستای هدف گردشگری در لرستان

شناسایی 9 روستای هدف گردشگری در لرستان