مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-20سياسي

آغاز به کار دستیار مدیران شهرداری تهران


مدیر پروژه طرح بکارگیری دستیار مدیران شهرداری تهران از آغاز به کار دستیار مدیران شهرداری در دو معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا همچنین معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران خبر داد.

- سید علی طالقانی در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره آغاز به کار دستیار مدیران شهرداری تهران اظهارداشت: جذب دستیاران در بدنه شهرداری تهران نقطه عطف جذب نیرو براساس شایسته گزینی و عدالت استخدامی و یکی از مصادیق بارز تحقق شعار تهران؛ شهری برای همه است، چرا که در این فرآیند، نیروهای منتخب پس از شرکت در آزمون علمی، کانونهای ارزیابی شایستگی و نیز مصاحبه تخصصی، به شهرداری تهران راه یافته اند.

وی با بیان اینکه فرآیند بکارگیری دستیاران در شهرداری تهران کاملا شفاف بوده است، گفت: این فرآیند با انتشار فراخوان عمومی در روزنامه های کثیرالانتشار در 22 شهریور سال جاری آغاز شد و با اطلاع رسانی عمومی صورت گرفته، همه واجدینِ شرایطِ اعلام شده، امکان شرکت در این آزمون را داشتند.

مدیر پروژه طرح بکارگیری دستیار مدیران شهرداری تهران با بیان اینکه حدود 2600 نفر داوطلب در این فراخوان ثبت نام و 2200 نفر در 11 مهر در آزمون کتبی آن که توسط شرکت تعاونی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور و بدون مداخله شهرداری برگزار شد، شرکت کردند، افزود: نتایج آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دستیار مدیران شهرداری تهران

آغاز به کار دستیار مدیران شهرداری تهران