مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-20فرهنگي

زمان دقیق جشنواره تئاتر عروسکی اعلام شد


مهدی حاجیان، دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک اعلام کرد که این جشنواره دهم تا هفدهم اسفند سال جاری برگزار می شود.

- مهدی حاجیان، دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک اعلام کرد که این جشنواره دهم تا هفدهم اسفند سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او در گفتگو با روابط عمومی این دوره از جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک، افزود: با توجه به قطعی شدن زمان برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در بازه زمانی 11 تا 20 بهمن ماه و بعد از بررسی تمام شرایط اجرایی و زمینه های برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره هجدهمین نمایش عروسکی تهران مبارک، قرار شد این جشنواره دهم تا هفدهم اسفند ماه سال جاری برگزار شود.

حاجیان با اشاره به محدودیت هایی که در پی همه گیری کرونا برای برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری ایجاد شده، افزود: هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک در فضای مجازی و با بهره گیری از ظرفیت های این فضا برگزار می شود .

ضمن اینکه این دوره از جشنواره همچون جشنواره تئاتر فجر به صورت ملی و باحضور آثار هنرمندان شایسته کشور برگزار خواهد شد و امیدواریم با برطرف شدن محدودیت های کرونایی، در دوره های بعدی همچون روال سال های قبل، جشنواره نمایش عروسکی را هم به صورت فیزیکی و با حضور نمایش هایی از کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان دقیق جشنواره تئاتر عروسکی اعلام شد

زمان دقیق جشنواره تئاتر عروسکی اعلام شد