مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-20اقتصادي

پیشرفت 90 درصدی پروژه مسکن محرومین لرستان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در خصوص پیشرفت پروژه مسکن محرومین این استان گفت: در مجموع پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصدی دارد که در مراحل نهایی کار هست - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از پیشرفت 90 درصدی مسکن محرومین در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مسعود رضایی در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص مسکن محرومین اظهار کرد: سهمیه لرستان در طرح مسکن محرومین روستایی 2000 واحد بوده که به ازای هر واحد 40 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه داشته و همچنین هر واحد 25 میلیون تومان وام بلاعوض دارد.

وی ادامه داد: مجموع میزان تسهیلات و بلاعوض این تعداد واحد، 130 میلیارد تومان بوده و در حال تکمیل است.

افزود: این طرح در مجموع پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصدی دارد که در مراحل نهایی کار هست و به گفته مهندس تابش رییس بنیاد مسکن کشور یکی از شاهکارهایی بوده که در لرستان اتفاق افتاده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان در خصوص انجمن خیرین مسکن ساز استان نیز گفت: این انجمن از بازوان پر توان بنیاد مسکن هستند و در راستای حل مشکلات مسکن تعدادی از هم استانی ها اقدامات خوبی انجام داده اند.

وی افزود: خوشبختانه اخیراً هیات مدیره این انجمن انتخاب شده و مجدد همکاری خودشان را شروع کرده اند و در راستای حل مشکل افراد دو معلول شهری که 423 واحد بوده کمک شایانی کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90 درصدی پروژه مسکن محرومین لرستان

پیشرفت 90 درصدی پروژه مسکن محرومین لرستان