مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-20سياسي

در ارائه آمار واقعی ورود گردشگر به قشم بزرگنمایی شد


وضعیت رنگبندی کرونا در وضعیت آبی است و همه باید برای رعایت پروتکل ها و جلوگیری از حرکت به سمت تعطیلی و متضررشدن صنوف اقدام کنند.

- ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان قشم گفت: وضعیت رنگبندی کرونا در وضعیت آبی است و همه باید برای رعایت پروتکل ها و جلوگیری از حرکت به سمت تعطیلی و متضررشدن صنوف اقدام کنند.

علیرضا نصری صبح امروز(اول بهمن ماه) در جلسه ستاد کرونای شهرستان قشم بیان کرد: باید تمهیدات لازم برای آگاهی بخشی جامعه به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت بگیرد و در این راستا می بایست از ظرفیت رسانه ها، اصناف و گروه های در معرض خطر استفاده کرد.

وی با انتقاد از نحوه اطلاع رسانی برخی رسانه ها در خصوص ورود گردشگران به جزیره، افزود: بسیاری از افرادی که به جزیره وارد شدند، بومی قشم بودند و روزانه حدود 1800 تا 2 هزار خودرو در شرایط عادی وارد جزیره می شوند.

نماینده عالی دولت در قشم، پیک ورود به جزیره را فقط در یک روز دانست و اعلام کرد: فقط در این روز 50 درصد به ظرفیت معمول خودرو به جزیره اضافه شده و چیزی که در رسانه ها منتشر شده بسیار از واقعیت ها فاصله دارد.

نصری با انتقاد از نابرابری در انتشار اخبار ورود گردشگر به کیش، بندرعباس، چابهار و سایر شهرهای جنوبی ادامه داد: گردشگران، در مسیر خود از شهرهای زیادی عبور و در آنها توقف می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ارائه آمار واقعی ورود گردشگر به قشم بزرگنمایی شد

در ارائه آمار واقعی ورود گردشگر به قشم بزرگنمایی شد