مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-20فرهنگي

داوری آثار جشنواره رسانه ای حاج قاسم آغاز شد


مسؤول سازمان بسیج رسانه هرمزگان گفت: سه تن از چهره های رسانه ای هرمزگان به عنوان هیئت داوران نخستین جشنواره رسانه ای حاج قاسم انتخاب و داوری آثار از امروز آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمدامین ذاکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  با تمام مهلت ارسال آثار، عبدالعلی پوراشرف ، علیرضا خورشیدزاده و خلیل تنیده از چهره های رسانه ای به عنوان هیئت داوران نخستین جشنواره رسانه ای مکتب حاج قاسم استان هرمزگان انتخاب شدند.

وی افزود: داوری افزون بر 150 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره از امروز آغاز و آیین اختتامیه با معرفی نفرات و رسانه های برگزیده، تیتر برتر و اثر فاخر جشنواره همزمان با ایام الله دهه فجر در جزیره قشم برگزار می شود.

ذاکری ادامه داد: آثار به صورت کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت که در بخش کمی میزان محتوای تولید شده در بازه زمانی جشنواره و تعداد بازنشر آن در رسانه های مکتوب و الکترونیکی ملاک خواهد بود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه هرمزگان اضافه کرد: در بخش ارزیابی کیفیت نیز هیئت داوران با بررسی آثار از صفر تا 100 امتیاز برای هر اثر در نظر خواهند گرفت که مجموع امتیاز بخش کمی و کیفی، نفرات برتر جشنواره را تعیین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری آثار جشنواره رسانه ای حاج قاسم آغاز شد

داوری آثار جشنواره رسانه ای حاج قاسم آغاز شد