مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-20بين الملل

میراث ریاست جمهوری دونالد ترامپ برای آمریکا چه بود؟


با پایان یافتن ریاست جمهوری دونالد ترامپ در آمریکا که تحولات بسیاری را در عرصه داخلی و بین المللی رقم زد، اکنون تحلیلگران کار ارزیابی فعالیت های او و تاثیرات کوتاه یا بلندمدت آنها بر سرنوشت سیاسی این کشور و جهان را آغاز کرده اند.

- با پایان یافتن ریاست جمهوری دونالد ترامپ در آمریکا که تحولات بسیاری را در عرصه داخلی و بین المللی رقم زد، اکنون تحلیلگران کار ارزیابی فعالیت های او و تاثیرات کوتاه یا بلندمدت آنها بر سرنوشت سیاسی این کشور و جهان را آغاز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، از همان ابتدا روشن بود که دونالد ترامپ، رییس جمهوری متفاوت از همتایان پیشین خود در ایالات متحده خواهد بود.

او در ماه دوم ریاست جمهوری، فرمان جنجالی ممنوعیت ورود شهروندان هفت کشور عمدتا مسلمان به آمریکا را امضا کرد و در همان ماه نیز شاهد استعفای مایکل فلن، مشاور امنیت ملی خود پس از رسوایی ارتباط با مقامات روسیه بود (مایکل فلن که هنوز یک ماه از فعالیتش در این سمت نگذشته بود، پس از انتشار گزارش هایی که نشان می داد او به سفیر روسیه در ایالات متحده درباره بهبود روابط در دوران ریاست جمهوری ترامپ و کاستن از تحریم های روسیه وعده هایی داده، مجبور به استعفا شد).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث ریاست جمهوری دونالد ترامپ برای آمریکا چه بود؟

میراث ریاست جمهوری دونالد ترامپ برای آمریکا چه بود؟