مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-20بين الملل

انتقاد نماینده دموکرات آمریکا از اقدامات پمپئو علیه ایران


یک نماینده دموکرات آمریکایی از اقداماتی که مایک پمپئو در طول مدت انتصابش به وزارت امور خارجه آمریکا در قبال ایران انجام داد، انتقاد کرد.

- یک نماینده دموکرات آمریکایی از اقداماتی که مایک پمپئو در طول مدت انتصابش به وزارت امور خارجه آمریکا در قبال ایران انجام داد، انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الیهان عمر نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در پایان کار دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در رشته توییتی انتقادی درباره فعالیت های مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا نوشت: این مرد یک هیولاست.

هیچ گاه نباید میلیون ها نفری را که به خاطر بی رحمی او رنج کشیده اند، فراموش کنیم.

عمر در ادامه نوشت: پمپئو برای اعمال تحریم های فلج کننده علیه مردم ایران و محروم کردن شان از تجهیزات پزشکی ضروری در بحبوحه شیوع یک بیماری و کشتن هزاران نفر لابی کرد.

این نماینده آمریکایی همچنین مطرح کرد: نتیجه دیگر چه بود؟ ایران اکنون 12 برابر بیشتر از حد مجاز اورانیوم غنی شده دارد و حکومت ایران قوی تر از همیشه است.

اظهارات عمر در پی این مطرح می شود که دولت دونالد ترامپ در ابتدای روی کار آمدن با ناقص تلقی کردن توافق هسته ای، در سال 2018 از آن خارج شد و در راستای رویکردی موسوم به فشار حداکثری تحریم های متعددی بر ایران اعمال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده دموکرات آمریکا از اقدامات پمپئو علیه ایران

انتقاد نماینده دموکرات آمریکا از اقدامات پمپئو علیه ایران