مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-20بين الملل

ترامپ اسناد دیگری از پرونده روسیه را از حالت محرمانه خارج کرد


دونالد ترامپ در یکی از آخرین اقداماتش پیش از ترک کاخ سفید، عصر سه شنبه برای خارج کردن اسناد مرتبط با تحقیقات اف بی آی در مورد روسیه از حالت محرمانه اقدام کرد.

- دونالد ترامپ در یکی از آخرین اقداماتش پیش از ترک کاخ سفید، عصر سه شنبه برای خارج کردن اسناد مرتبط با تحقیقات اف بی آی در مورد روسیه از حالت محرمانه اقدام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، یک یادداشت منتشر شده از سوی کاخ سفید تصریح می کند که ترامپ یک سری اسناد مرتبط با تحقیقات روسیه را ماه گذشته خواسته و بررسی کرده است و در نهایت تصمیم گرفت که آنها در بالاترین سطح ممکن از حالت محرمانه خارج شوند.

این یادداشت تاکید دارد که ترامپ حذف موارد پیشنهادی اف بی آی در 17 ژانویه را پذیرفته و دستور خروج مابقی آنها از حالت محرمانه را داده است.

در این یادداشت، حجم حذفیات یا مقدار اسنادی که منتشر خواهد شد، نیامده است.

ترامپ در این یادداشت رسمی نوشته است: این آخرین تصمیم من درخصوص بررسی خروج اسناد از حالت محرمانه است و به دادستان کل دستور داده ام تا حذفیات پیشنهادی اف بی آی را اجرا کنند و یک نسخه اصلاح شده را به کاخ سفید ارسال کنند.

این اقدام بیانگر یکی از آخرین اقدامات ترامپ به عنوان رییس جمهوری آمریکاست است و کمتر از 24 ساعت پیش از آنکه جو بایدن به عنوان رهبر بعدی کاخ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ اسناد دیگری از پرونده روسیه را از حالت محرمانه خارج کرد

ترامپ اسناد دیگری از پرونده روسیه را از حالت محرمانه خارج کرد