مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-20حوادث

تصادف شدید 5 خودرو در بزرگراه امام علی(ع)


رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از وقوع تصادف شدید بین 5 دستگاه وسیله نقلیه در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

- سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از برخورد و تصادف شدید کامیون کشنده با 4 خودرو و نیوجرسی های میانی اتوبان امام علی ( ع ) خبر داد.

 سرهنگ رنجبر در تشریح خبر فوق اظهار داشت: مقارن ساعت 00:51 بامداد امروز در اتوبان امام علی ( ع ) محدوده زیر گذر محلاتی، یک دستگاه کامیون کشنده بدلیل عدم توجه به جلو با چهار خودرو برخورد کرد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این کشنده در ادامه و پس از خسارت به دو دستگاه خودروی پژو، خودروی ام وی ام و یک دستگاه پراید و برخورد با چندین نیوجرسی متوقف شد.

وی گفت: رانندگانی که در این مسیر در حال تردد بودند پس از مشاهده تصادف به قصد کمک وسیله خود را متوقف کرده و توانستند رانندگان خودروهای تصادفی را از خودروهای خود بیرون بیاورند.

رنجبر افزود: با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در موقعیت، علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس به مداوای مصدومان سطحی در محل حادثه پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف شدید 5 خودرو در بزرگراه امام علی(ع)

تصادف شدید 5 خودرو در بزرگراه امام علی(ع)