مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 04:402021-01-20بين الملل

تاکید مجدد کویت بر عدم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی


رییس مجلس الامه کویت(پارلمان) بار دیگر بر موضع ثابت کشورش در حمایت از ملت فلسطین و حقوق ملی آن و پایان اشغال فلسطین طبق قوانین بین الملل تاکید کرد و گفت کویت هرگز جزو کشورهایی نخواهد بود که اقدام به عادی سازی مجانی روابط با رژیم صهیونیستی می کند.

- رییس مجلس الامه کویت(پارلمان) بار دیگر بر موضع ثابت کشورش در حمایت از ملت فلسطین و حقوق ملی آن و پایان اشغال فلسطین طبق قوانین بین الملل تاکید کرد و گفت کویت هرگز جزو کشورهایی نخواهد بود که اقدام به عادی سازی مجانی روابط با رژیم صهیونیستی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مرزوق الغانم رییس پارلمان کویت روز سه شنبه با جبرییل رجوب، دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح در کویت دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار بر حمایت کشورش از تلاش های مبذول شده در راستای تحقق وحدت و آشتی ملی فلسطینیان و پایان دادن به دودستگی و اختلافات داخلی از رهگذر برگزاری انتخاباتی شفاف و آزاد تاکید کرد.

طرفین در این دیدار در مورد آخرین تحولات فلسطین از جمله فرمان محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان برای برگزاری انتخابات شورای قانونگذاری، ریاست تشکیلات خودگردان و شورای ملی گفتگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مجدد کویت بر عدم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

تاکید مجدد کویت بر عدم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی