مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-20اقتصادي

شصت درصد فرآورده های مورد نیاز فارس وارداتی است


استاندار فارس با بیان اینکه این استان در زمینه توزیع فرآورده ها با تنگناهای ساختاری روبرو است، گفت: 60 درصد از فرآورده های مورد نیاز این استان از سایر استان ها وارد می شود که موجب تحمیل تلفات و هزینه های فراوان در استان می شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه این استان در زمینه توزیع فرآورده ها با تنگناهای ساختاری روبرو است، گفت: 60 درصد از فرآورده های مورد نیاز این استان از سایر استان ها وارد می شود که موجب تحمیل تلفات و هزینه های فراوان در استان می شود.

عنایت الله رحیمی در دیدار محمود آستانه مشاور وزیر نفت بیان کرد: تعداد روستاهای گازرسانی شده در این استان از حدود 600 روستا در ابتدای دولت تدبیر و امید به حدود 2500 روستا افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی گفت: با تلاش های دولت طی سال های اخیر، شاهد انقلاب گازرسانی با رویکرد عدالت اجتماعی در این استان فارس هستیم.

استاندار فارس با بیان اینکه گازرسانی در بخش شهری، صنعتی و روستایی در سطح این استان بسیار چشمگیر و همراه با تحولات عظیمی بوده است، اضافه کرد: اگر همین خدمت بسیار مهم دولت تدبیر و امید مستندسازی و به خوبی اطلاع رسانی می شد بسیاری از تخریب هایی که علیه دولت انجام می شود، خنثی می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شصت درصد فرآورده های مورد نیاز فارس وارداتی است

شصت درصد فرآورده های مورد نیاز فارس وارداتی است