مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-20اجتماعي

بازگشایی مدارس ابتدایی پایه اول و دوم تبریز به صورت اختیاری از امروز


براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، از اول بهمن ماه مدارس فقط برای پایه های اول و دوم ابتدایی به صورت کاملا اختیاری بازگشایی خواهند شد و باید کلاس های زیر 10 نفر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فقط برای رفع اشکال برگزار شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، از اول بهمن ماه مدارس فقط برای پایه های اول و دوم ابتدایی به صورت کاملا اختیاری بازگشایی خواهند شد و باید کلاس های زیر 10 نفر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فقط برای رفع اشکال برگزار شوند.

‍ بهروز مهدوی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز با بیان این که مهمترین فلسفه شورای آموزش و پرورش تحقق مشارکت و نظارت مردم برای تسهیل در امر تعلیم و تربیت می باشد، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و تدریس مجازی دروس، اولیای دانش آموزان سختی بیشتری را در بحث آموزش مجازی متحمل شدند.

وی افزود: بازبینی شاخص های مصرف انشعابات مدارس در ایامی که دانش آموزان در مدارس حضور نداشتند، امری جدی می باشد که باید از دستگاه های خدمات رسان پیگیری شود.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز همچنین در خصوص ریشه کنی بی سوادی، گفت: مراکز فرهنگی و فرهنگ سراهای سطح شهر در ریشه کنی بی سوادی، افزایش مهارت های زندگی، کاهش آسیب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس ابتدایی پایه اول و دوم تبریز به صورت اختیاری از امروز

بازگشایی مدارس ابتدایی پایه اول و دوم تبریز به صورت اختیاری از امروز