مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 02:552021-01-19سياسي

نماینده آمریکایی: تحریم های پمپئو جان هزاران ایرانی را گرفت


«ایلهان عمر» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی در توییتری به پایان دولت «دونالد ترامپ» چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا و «مایک پامپئو» وزیر خارجه دولت وی اشاره کرد.

- ایلهان عمر نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی در توییتری به پایان دولت دونالد ترامپ چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا و مایک پامپئو وزیر خارجه دولت وی اشاره کرد.

وی در این پی به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایلهان عمر نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در یک رشته توییت با اشاره به پایان دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا با خطاب قرار دادن مایک پمپئو وزیر خارجه این کشور نوشت: این مرد یک هیولاست.

ما نباید میلیون ها انسانی را که از بیدادگری وی رنج کشیدند، را فراموش کنیم .

ایلهان عمر در ادامه این پیام نوشت: پمپئو برای اعمال تحریم های سنگین علیه مردم ایران لابی گری کرد و بسیاری از آنها را از داروهای مورد نیازشان در دوران همه گیری [کرونا ] محروم کرد و هزاران نفر کشته شدند .

وی همچنین نوشت: ایران در حال حاضر 12 برابر بیش از میزان مجاز اورانیوم غنی شده دارد و حکومت ایران از همیشه قدرتمندتر است .

این نماینده آمریکایی نوشت: وی [پمپئو] 90 میلیارد دلار سلاح به عربستان سعودی فروخت، رژیمی که به طور مرتب به زندان، بازداشت و کشتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده آمریکایی: تحریم های پمپئو جان هزاران ایرانی را گرفت

نماینده آمریکایی: تحریم های پمپئو جان هزاران ایرانی را گرفت