مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 22:002021-01-19فرهنگي

مرمت لوکیشن لاله زار در شهرک غزالی + تصاویر


لاله زار یکی از لوکیشن های اصلی شهرک سینمایی محسوب می شود که طی سال ها میزبان بسیاری از سریال ها و فیلم های سینمایی تاریخی و خاطره انگیز بوده است.

- خیابانی که در دهه 50 به همت علی حاتمی ساخته شد و سال های بعد بعضا به صورت حرفه ای و غیرحرفه ای دستخوش تغییراتی شد، حالا بار دیگر قرار است به بهانه ساخت یک پروژه سینمایی جدید مرمت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرک سینمایی غزالی به همت و ابتکار زنده یاد علی حاتمی و به انگیزه سریال هزاردستان ساخته شد و پس از آن به عنوان یکی از لوکیشن های مهم بسیاری از فیلم های تاریخ صد سال اخیر تهران مورد استفاده قرار گرفت.

علاوه بر سریال هزاردستان و برخی دیگر از فیلم های زنده یاد حاتمی، فیلم ها و سریال های دیگری چون شهرزاد ، در چشم باد ، کیف انگلیسی و .

در لوکیشن خیابان لاله زار ساخته شده اند.

به گفته اصغر رحمانی، طراح صحنه باسابقه که به هنگام ساخت لوکیشن خیابان لاله زار حضور داشته، سال های بعد نیز بار دیگر این خیابان را مرمت کرده و هم اکنون نیز مرمت آن را برعهده گرفته است، مسعود جعفری جوزانی در هنگام ساخت سریال در چشم باد با بودجه شخصی، کل مجموعه لاله زار را مرمت و بازسازی کرده بود و این دومین بار است که با هزینه شخصی، به تکمیل و بازسازی این لوکیشن مهم همت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت لوکیشن لاله زار در شهرک غزالی + تصاویر

مرمت لوکیشن لاله زار در شهرک غزالی + تصاویر