مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 19:202021-01-19اقتصادي

آنچه باید درباره واکسن کرونا بدانید


از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا در دسامبر سال 2019 تاکنون بیش از 90 میلیون نفر به این بیماری مبتلا شده و از این تعداد 2 میلیون نفر در کشورهای مختلف دنیا جان خود را از دست داده اند.

- از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا در دسامبر سال 2019 تاکنون بیش از 90 میلیون نفر به این بیماری مبتلا شده و از این تعداد 2 میلیون نفر در کشورهای مختلف دنیا جان خود را از دست داده اند.

اکنون جهان در مرحله ای از مبارزه با ویروس کووید-19 قرار گرفته که شرکت های مختلف با تولید واکسن کرونا ادعای پایان اپیدمی کرونا با تزریق واکسن را کرده و برخی کشورها با خرید این واکسن ها، واکسیناسیون گسترده را آغاز کرده اند.

اما این ادعا تا چه حد صحت دارد و تا چه میزان می توان به واکسن های ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته کنونی اعتماد کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وطن امروز در ادامه نوشت: واکسن ها معمولا برای اینکه به مرحله کلینیکی یا تزریق به بیماران برسند، باید سال ها آزمایش و تحقیق را پشت سر بگذارند اما شیوع بسیار سریع کرونا در جهان و مشکلات اقتصادی و اجتماعی به وجود آمده، شرکت های ساخت واکسن را به مسابقه ای کشانده که هر کدام سعی دارند زودتر از بقیه به نتیجه مورد نظرشان برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه باید درباره واکسن کرونا بدانید

آنچه باید درباره واکسن کرونا بدانید