مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 18:452021-01-19اقتصادي

رییس سازمان بورس تا دو هفته آینده مشخص می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسن قالیباف اصل رییس سازمان بورس، در استعفا نامه خود، دلیل کناره گیری خود از هیات مدیره و ریاست سازمان بورس را فراهم نشدن شرایط لازم و اعلامی برای حمایت از صنایع، - نامه استعفای رییس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز در جلسه شورای عالی بورس، تقدیم وزیر امور اقتصادی و دارایی شد و طبق ماده 11 قانون بازار اوراق بهادار، شورای عالی بورس ظرف 15 روز، جانشین حسن قالیباف اصل را معرفی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسن قالیباف اصل رییس سازمان بورس، در استعفا نامه خود، دلیل کناره گیری خود از هیات مدیره و ریاست سازمان بورس را فراهم نشدن شرایط لازم و اعلامی برای حمایت از صنایع، بازار سرمایه و سرمایه گذاران اعلام کرده است.

مطابق ماده 11 قانون بازار اوراق بهادار، در صورت برکناری، فوت و یا استعفای هر یک از اعضای هیات مدیره، جانشین وی برای مدت باقی مانده، ظرف پانزده روز، به ترتیب مقرر در ماده (6) این قانون، منصوب خواهد شد.

امروز پس از فراخوان مجلس برای دژپسند وزیر اقتصاد و قالیباف اصل رییس سازمان بورس برای ادای توضیحات پیرامون ریزش پیاپی شاخص بورس تهران و نیز دخالت برخی شرکت های حقوقی در روند معاملات که منجر به ترس سهامداران حقیق و زیان آن ها شد، قرار بود استیضاح وزیر امور اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بورس تا دو هفته آینده مشخص می شود

رییس سازمان بورس تا دو هفته آینده مشخص می شود