مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 18:152021-01-19سياسي

بانک اطلاعاتی کارکنان دستگاه های اجرایی استان سمنان تدوین می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی کارکنان دستگاه های اجرایی استان تدوین می شود، گفت: شفاف سازی عملکرد دستگاه ها در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه منصوری شامگاه سه شنبه در نشست مجمع مشورتی استانداری سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه مدیریت مشارکتی به عنوان مدیریتی راهبردی در شکل گیری شورای مشورتی بود، اظهار داشت: بانک اطلاعاتی کارکنان دستگاه های اجرایی استان سمنان به کمک این شورا تدوین می شود.

وی بابیان اینکه استفاده از خرد جمعی در تصمیم گیری ها و اهداف سازمانی ازجمله رویکردهای مهمی است که در تشکیل این شورا دنبال می شود، افزود: شفاف سازی عملکرد دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

افزایش مزایای کارکنان دولتی پیگیری می شود معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به اینکه نگاه توسعه ای به هر دیدگاهی اولویت دارد، خاطرنشان کرد: تأمین معیشت مردم نخستین گام برای ایجاد توسعه در منطقه است و بی شک معیشت اولین دغدغه مسئولان محسوب می شود.

منصوری بابیان اینکه کارمندان دستگاه های اجرایی و دولتی در استان سمنان باید پیشنهادها خود را برای چگونگی پرداخت امکانات رفاهی و اضافه کار کارمندان و توزیع عادلانه آن ارائه کنند، یادآور شد: پرداخت مزایای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی کارکنان دستگاه های اجرایی استان سمنان تدوین می شود

بانک اطلاعاتی کارکنان دستگاه های اجرایی استان سمنان تدوین می شود