مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 17:502021-01-19ورزشي

همایش دوچرخه سواری روز هوای پاک در اسلامشهر


به مناسبت بزرگداشت روز هوای پاک همایش دوچرخه سواری در اسلامشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اسلامشهر، عصر امروز به مناسبت گرامیداشت روز هوای پاک به همت اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیأت دوچرخه سواری اسلامشهر همایش دوچرخه سواری هوای پاک برگزار شد.

در این همایش دوچرخه سواری که با حضور مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بر مشکلات موجود ورزش کشور افزود کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش در حاشیه این همایش طی سخنانی، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در جامعه به علت شیوع ویروس کرونا حاکم شده ،برگزاری برنامه های ورزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی که موجب ایجاد روحیه و نشاط و شادابی در جامعه می شود، نشان از پویایی و زنده بودن انسان دارد.

وی با اشاره به اینکه حال ورزش استان تهران خوب نیست، افزود: علاوه بر کمبودهای مختلف در زمینه فضاها و سرانه های ورزشی، شیوع ویروس کرونا مشکلات بی شماری را برای جامعه ورزش به وجود آورده، که با تغییر الگوهای رفتاری و انجام تمرینات ورزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توان از این شرایط عبور کرد.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش با انتقاد از عدم همکاری برخی از مردم برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا، بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش دوچرخه سواری روز هوای پاک در اسلامشهر

همایش دوچرخه سواری روز هوای پاک در اسلامشهر