مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 17:352021-01-19ورزشي

با روحیه بهتر در نیم فصل دوم لیگ برتر شرکت می کنیم


سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز با تقدیر از عملکرد بازیکنان این تیم مقابل ایمان شیراز، گفت: با کسب پیروزی در این بازی با روحیه بهتر در نیم فصل دوم لیگ برتر شرکت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیاوش علاسوند عصر امروز پس از پیروزی تیمش در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال، بیان کرد: به علت برخی نقاط ضعف فنی و اشتباهات داوری در نیم فصل نخست به نتایج مطلوبی دست پیدا نکردیم.

وی افزود: این پیروزی باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان تیم می شود و به کسب نتایج بهتر در نیم فصل دوم رقابت ها بسیار امیدوار هستیم.

علاسوند با بیان اینکه تیم فوتسال ملی حفاری اهواز برای نتیجه گیری نیاز به گذشت زمان داشت، ادامه داد: تیم ما از نفرات جوان تشکیل شده است و این بازیکنان برای کسب تجربه و هماهنگی به چند هفته فرصت نیاز داشتند و کسب اولین پیروزی شرایط تیم را بهتر خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز با اشاره به اینکه جایگاه از دست رفته خود را پس می گیریم، گفت: از مدیریت باشگاه ملی حفاری اهواز تشکر کنیم که با وجود نتایج کسب شده توسط تیم از بازیکنان و کادر فنی حمایت کامل را می کند و بسیار امیدواریم شکست های دور رفت را در مرحله برگشت جبران کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با روحیه بهتر در نیم فصل دوم لیگ برتر شرکت می کنیم

با روحیه بهتر در نیم فصل دوم لیگ برتر شرکت می کنیم